Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Zamknij

Regulamin ważny do 31.12.2012 roku.

I. INFORMACJE OGÓLNE

Sklep Internetowy trampoliny.pl prowadzony jest przez firmę: GOFIT Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Bokserskiej 21, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000086880, NIP: 524-23-14-153, REGON: 016133830; Kapitał zakładowy 819 500 zł w pełni opłacony.

II. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu trampoliny.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki lub podczas odbioru osobistego w punkcie odbioru.

2. Zamówienia w sklepie TRAMPOLINY.PL można składać poprzez:

  • * formularz wypełniany interaktywnie podczas zakupu
  • * e-mail sklep@trampoliny.pl

 

3. Wszystkie ceny w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

4. Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT.

5. Promocji ogłaszanych na witrynie sklepu Trampoliny.pl nie można ze sobą łączyć.

6. Zdjęcia produktów zamieszczone w sklepie www.trampoliny.pl mają charakter poglądowy, mogą w szczegółach nieznacznie odbiegać od wyglądu rzeczywistego.

III. SPOSOBY PŁATNOŚCI

Klient może dokonać zapłaty za zamówiony przez siebie towar poprzez:

  • * płatność przelewem bankowym na konto firmy
  • * płatność za pobraniem - płatność kurierowi przy odbiorze przesyłki
  • * płatność w siedzibie firmy (po wcześniejszym ustaleniu terminu)

 

IV. RODZAJ I KOSZTY DOSTAWY

1. Odbiór osobisty nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.

2. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy.

3. Koszty przesyłki są wyliczane na podstawie wagi, gabarytów przesyłki i widnieją w opisie każdego z produktów, jak również podczas finalizacji zamówienia poprzez formularz.

V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

1.Przesyłki wysyłane są do Klientów po skompletowaniu całości zamówienia.

2.Czas realizacji zamówień to 3-7 dni roboczych. W przypadku wydłużenia się tego okresu, zostają Państwo o tym niezwłocznie informowani telefonicznie bądź mailowo.

3.Firmy kurierskie doręczają przesyłki zazwyczaj w ciągu 24-48 godzin roboczych od nadania przesyłki przez pracowników sklepu.

VI. ZWROTY

1.Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2 w okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy odesłać na własny koszt na adres sklepu. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić ewentualną zapłatę. Sklep w ciągu 5 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu.

2. Jeżeli towar spełni ww. wymagania zostaje dokonany zwrot środków. Pieniądze zostają zwracane przelewem bankowym na wskazane konto w ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania odesłanego towaru.

3. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Nie przyjmujemy paczek ze zwrotami i reklamacjami wysyłanych na nasz koszt, bądź za pobraniem.

4. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby lub taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Zgodnie z Art. 76 Prawa Przewozowego przyjęcie przesyłki przez uprawnionego bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia, chyba że: szkodę stwierdzono protokolarnie przed przyjęciem przez uprawnionego. Protokół szkody musi zostać sporządzany w dniu dostarczenia przesyłki do uprawnionego.

VII. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

1. Kupujący ma prawo zgłosić reklamację w terminie 24 miesięcy od daty zakupu, e-mailowo lub listownie.

2. Zwracany towar należy przesłać na adres sklepu wraz z dowodem zakupu a także dokładnym opisem uszkodzenia i wypełnionym formularzem.

3. Dział reklamacji ustaosunkowuje się do reklamacji w terminie 21 dni roboczych od daty ich wniesienia, w uzasadnionych przypadkach termin może ulec przedłużeniu.

4. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, towar przesyłany jest Kupującemu na koszt sklepu.

5. Gwarancją nie są objęte: Celowe uszkodzenia sprzętu, uszkodzenia wynikłe na skutek niewłaściwego użytkowania, uszkodzenia powstałe w trakcie transportu (odpowiedzialność ponosi firma kurierska), sprzęty do których Klient zagubił dokument zakupu, towary poddane przeróbkom.

VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe Kupującego podlegają ochronie zgodnie z Polityką Prywatności internetowego sklepu trampoliny.pl.

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Firma GOFIT Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu.

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, a wszelkie spory związane z działaniem sklepu internetowego będą rozstrzygane przez polskie sądy powszechne.

3. Sklep trampoliny.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za pomyłkowo błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę.

4.Regulamin określa zasady zakupów w sklepie trampoliny.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.


HomeHome