Reklamacje i zwroty
REKLAMACJE GWARANCYJNE
- Kupujący ma prawo zgłosić reklamację w terminie 24 miesięcy od daty zakupu, e-mailowo lub listownie, za pomocą wypełnionego Protokołu Reklamacyjnego.
- W/w Protokół, wraz z dowodem zakupu, należy wysłać do Działu Reklamacji na adres reklamacja@gofit.pl.
- Zgłaszane reklamacje zostają rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty ich wniesienia, w uzasadnionych przypadkach termin może ulec przedłużeniu.
- Gwarancją nie są objęte: Celowe uszkodzenia sprzętu, uszkodzenia wynikłe na skutek niewłaściwego użytkowania, uszkodzenia powstałe w trakcie transportu (odpowiedzialność ponosi firma kurierska), sprzęty do których Klient zagubił dokument zakupu, towary poddane przeróbkom.
- W razie konieczności, należy odesłać (na wskazany przez Dział Reklamacji adres), reklamowany towar pocztą lub kurierem. Jeśli produkt jest objęty Gwarancją Door-To-Door, koszt transportu do sklepu/serwisu oraz zwrot do klienta pokrywa gwarant.
- W przypadku braku chęci odbioru odesłanego produktu przez klienta, towar zostaje zutylizowany, w ciągu 14 dni od daty wysłania przez Dział Reklamacji ostatecznej Decyzji.
ZWROTY NIEUŻYWANYCH PRODUKTÓW
- Zgodnie z art. 7.1. ustawy z 2 marca 2000 r. klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Pod warunkiem jednak, że produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób uszkodzony oraz został odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu.
- Termin 10 dni weryfikowany jest od daty odbioru towaru przez osobę doręczającą przesyłkę (pracownika firmy kurierskiej) i daty wysłania towaru przez klienta (terminy określane są na podstawie daty nadania z listu przewozowego).
- Środki zostaną zwrócone przelewem bankowym na wskazane konto w ciągu 10 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru.
UWAGA! Nie przyjmujemy paczek ze zwrotami i reklamacjami wysyłanych na nasz koszt, bądź za pobraniem.